Peugeot Citroen vizează dublarea profitabilităţii

Autor: Mediafax 05 sept. 2007 Știri auto
Peugeot Citroen vizează dublarea profitabilităţii

Al doilea mare producător european de automobile, PSA Peugeot Citroen, urmăreşte obţinerea unor marje de profit operaţional de 5,5 – 6% până în 2010 şi de 6 – 7% după acel an, prin reducerea costurilor, îmbunătăţirea eficienţei şi lansarea unor noi modele.

Peugeot Citroen, care concurează cu Volkswagen, cel mai mare producător de automobile din Europa, intenţionează să vândă anual peste patru milioane de maşini, la nivel mondial, până la sfârşitul acestui deceniu.

Directorul general al grupului, Christian Streiff a spus că Peugeot Citroen urmăreşte ca vânzările anuale din Europa să ajungă la 3,27 milioane de unităţi în 2010, cu 10% mai mult decât în 2006, iar cea mai mare contribuţie la această creştere o va avea Europa de Est.


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide